Fynda flodhästar?

För tillfället sitter vi två kompanjoner i biblioteket och skriver på vår tenta i vår extrakurs Interkulturell Kommunikation. Självklart var en av frågorna om Afrika och HIV vilket inte helt oväntat fick tankarna att vandra åt ett helt annan håll. Då Amanda är oerhört intresserad av olika sorters djur (speciellt valar, men de blir lite svåra att skåda i Botswana) frågade jag henne lite om flodhästar. Eftersom jag gärna vill se en sådan menar jag. I vilket fall som helst googlade jag detta och såg till min förtjusning att man kan fynda flodhästar för 1 krona på Tradera. Osis för mig att jag redan köpt min biljett och utformat ett ämne för min C-uppsats bara för att se en flodhäst när jag lika gärna kan buda hem en och få den på posten inom ett par veckor. För 1 krona!



Kommentarer
Postat av: Ann Dahl

Nu har ni en follower. Heja!

2011-10-13 @ 23:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0